- 1. Jövőre érkezhet a BYD második európai gyára A kínai BYD autógyártó, 2025-ben egy második összeszerelő üzem építését fontolgatja Európában, mondta május 9-én, csütörtökön Michael Shu európai ügyvezető igazgató.
- 2. Visszakozik az elektromos átállásból a Ford A Ford korábban úgy tervezte, hogy csak teljesen elektromos autókat értékesít Európában 2030-tól. Azonban az elektromos járművek értékesítése nem növekszik megfelelő ütemben, ezért a Ford az eredetileg tervezett
- 3. A Schaeffler Csoport a vártnál jobb eredménnyel zárta az első negyedévet Az elemzők által vártnál kedvezőbb működési eredményt ért el az első negyedévben a Schaeffler globális autóipari és ipari beszállító.
- 4. Új megállapodást kötött a győri Audi és a Széchenyi István Egyetem Május 8-án írta alá az Audi Hungaria Iskolaközpont Győr – Audi Hungaria Deutsche Schule Győr és a Széchenyi István Egyetem azt az együttműködési megállapodást, melynek keretében ezentúl az iskola duális szakk
- 5. Akár 2030-ig is velünk maradhat a benzines Volkswagen Polo Az enyhített emissziós szabályok megmentették a VW Polo életét, mondja a vezérigazgató, de a biztonsági szabályok „óriási mértékben" megemelik a költségeket.
- 6. A kínaiak tárt karokkal fogadták Elon Musk ötletét Elon Musk felvetette, hogy Kínában tesztelné autonóm technológiáját a robotaxiknál. A kínai tisztviselők üdvözölték az ötletet.
- 7. Mercedes: a vártnál tovább tarthat az elektromos átállás A Mercedes főnöke, Ola Källenius a belső égésű motorok és az elektromos hajtások egyenértékűségét hangsúlyozta a Mercedes-Benz idei közgyűlésén. A vezető szerint a következő években mindkét hajtás velünk
- 8. Magyarországról hódítja meg az e-bike-osok világát a GPS Tuner A GPS Tuner fennállása húsz évének több mint felét az elektromobilitás szoftveres támogatására fordította legyen szó elektromos kerékpárokról vagy akár elektromos autóról. A GPS Tuner számos nagy céggel műkö
- 9. A BMW szerint az EU lábon lövi magát a kínai autókra kivetett vámmal A BMW vezérigazgatója óva intett attól, hogy az EU importvámokat vessen ki a kínai autógyártók elektromos járműveire, mondván, hogy ez felboríthatja a blokk Green Deal ipari tervét, és árthat a Kínában gyártott